Commissies

Binnen LTC Rhoon zijn de volgende commissies actief:

Competitie: [email protected]

John Cremer, Thomas Rijkers.

Taken: Het inschrijven en indelen van competitieteams. Het begeleiden van teams tijdens de diverse competities. Contact met de KNLTB.

Evenementencommissie: [email protected]

Remco Bouman, Leon Ketting, Rik Klaassen, Peter van der Veken, Marcel van IJsselmuide.

Taken: Ondersteuning bij toernooien, verzorgen van entertainment, het organisatie van de vrijwilligersdag.

Jeugdcommissie: [email protected]

René van Alphen, Daniël Blakmoor, Sandra Kok, Cindy Rietbroek, Pieter Snijder.

Taken: Het begeleiden van jeugdleden. Het organiseren van competities, toernooien en andere evenementen voor de jeugd.

Kantinecommissie: [email protected]

Monique jongerius, Petra de Kimpe, Antje Nootenboom, Maaike Struijk.

Taken: Het verzorgen van bestellingen, het onderhouden van contact met leveranciers, het inplannen van de (bar)diensten.

Leden: [email protected]

John Cremer, Connie Stoel.

Taken: Het uitvoeren van de ledenadministratie, het verzorgen van de passen voor nieuwe leden.

Pr en Communicatiecommissie: [email protected]

Kevin Lanser, Kristel Kodde, Lisette Ooms, Tanja van der Vlugt. Webmaster: Remco Bouwman.

Taken: Het beheer van mediakanalen zoals website, KNLTB clubapp, Facebook en Instagram. Het beheer van het afhangbord en het maken van de nieuwsbrief.

Sponsorcommissie: [email protected]

Jan Blonk, Leonie van Herk, Janny Ketting, René Peverelli.

Taken: Het werven van en onderhouden van contact met sponsoren. Het verzorgen van de sponsordoeken en andere uitingen.

Recreatiecommissie: [email protected]

Kristel Kodde, Foppe Prevo, Niels Toorenburg.

Taken: Het organiseren van 1-daagse tennis- en padelactiviteiten.