Sponsoring bij LTC Rhoon

U kunt met uw bedrijf in de schijnwerpers staan op één van de mooiste tennis- en padelverenigingen van de regio! LTC Rhoon biedt de mogelijkheid uzelf met diverse sponsorpakketten in de kijker te spelen bij vele duizenden tennis- en padelliefhebbers.

LTC Rhoon is al meer dan 60 jaar dé tennis- en padelverenging van Albrandswaard en omstreken. Op dit moment tellen we meer dan 700 leden , die trots zijn op het prachtige tennispark, gelegen aan de rivierweg in Rhoon.

Het park beschikt over 3 gravelbanen ,7 kunstgrasbanen en 3 padelbanen, waar het hele jaar gespeeld kan worden op de verlichte kunstgrasbanen. Door het hele jaar heen worden talloze activiteiten georganiseerd, zoals eendaagse toernooien, clubkampioenschappen, voorjaar- en najaar competitie op het hoogste niveau. De club is mede bekend geworden door het jaarlijkse Open Toernooi in de maand augustus waar duizenden mensen op af komen.

Vindt u ook dat uw naam niet mag ontbreken op z’n mooi park?

Pak nu uw kans en ga samen met ons de uitdaging aan om sponsor te worden. Middels onze diverse  sponsorpakketten heeft u de mogelijkheid om uw naamsbekendheid te vergroten. Eén op de twintig mensen in Nederland staat regelmatig op de tennis- of padelbaan. Al die sportieve mensen komen in contact met de reclame-uitingen op en rond de banen. Bovendien creëert u met uw bijdrage goodwill bij de circa 700 leden van LTC Rhoon.

Uw sponsorgeld draagt ook bij aan het realiseren van uiteenlopende doelen van de vereniging. Deze extra inkomsten komen ten goede voor de jeugd- en senioren activiteiten, algemene middelen vereniging, onderhoud van ons clubhuis en tennispark.

Sponsorbrochure